wróć do bloga WRÓĆ DO REALIZACJI
25.05.2018

Bentley Continental GT - oklejony w całości folią ppf Llumar

Bentley Continental GT First Edition w czarnym niemetalicznym kolorze. Ten pojazd przyjechał pierwszy raz do nas w pierwszym tygodniu sprzedaży w 2018 roku, prosto z salonu. 

 


Na początku auto otrzymało najlepszą powłoką ceramiczną od Fireball, czyli Dok Do. Zanim ją jednak zaaplikowaliśmy, musieliśmy poprawić fabrykę i przeprowadziliśmy pełną korektę lakieru. Niestety auto posiadało sporo hologramów. Powłoka podkręciła blask auta do poziomu maksimum, a hydrofobowość była naprawdę na wręcz kosmicznym poziomie (co później okazało sporym problem, ale o tym za chwilę). Powłoka była świetnym rozwiązaniem, blask trwał i trwał, mycie na myjni bezdotykowej było bajecznie proste. Mycie ręczne u nas było czystą przyjemnością. Aż nastał ten dzień – pierwszy odprysk, drobny drobniutki ślad po kamieniu. Decyzja była natychmiastowa - kładziemy folię ppf na całe auto. Właśnie na ten etap możecie zerknąć na załączonych zdjęciach w obiektywie świetnego Motography. Auto nie jest finalnie gotowe na zdjęciach, ale pokazuje chociaż trochę jak wygląda nasza praca od kuchni. 

 


Jako akredytowany partner LLumar cały proces aplikacji folii LLumar Platinum przerabialiśmy wiele razy. Jednak tym razem mieliśmy jednego „wroga” – maksymalnie hydrofobową powłokę Fireball Dok Do, folia do niej po prostu by się nie przykleiła. Oznaczało to jedno, aby położyć folię musieliśmy pozbyć się powłoki. Żadna chemia nie była w stanie jej ruszyć, więc ponownie auto musiało przejść korektę lakieru, korektę doskonałego wręcz stanu lakieru. Dopiero po tym mogliśmy położyć folię na lakier sauté. 

 


Folia LLumar Platinum pokryła wszystkie możliwe elementy. Od zderzaków, reflektorów, maski, dachu, bokach drzwi, a kończąc na klapie i tylnych lampach. Dużo elementów zmodyfikowaliśmy ręcznie w systemie, tak aby można było zawinąć np. folię na rantach. Odmiana Platinum posiada prócz warstwy samorogenerującej własną warstwę hydrofobową, dzięki czemu zupełnie jak przy powłoce ceramicznej nie chłonie brudu, a jej mycie jest dziecinnie łatwe. 

 


Auto na chwilę obecną posiada również na przedniej szybie dwuwarstwową wzmocnioną folię ochronną Bray Windshield Skin Plus. Reszta szyb jest pokryta powłoką hydrofobową.

 


Wnętrze pokryte skórą gdziekolwiek tylko się da, chroni oddychająca powłoka z dodatkiem tlenku krzemu.

 


Felgi, zarówno komplet zimowy (na zdjęciach) jak i letni chroni powłoka ceramiczno-teflonowa Fireball Talon.

 


Pełen zakres prac:

 


Etap 1

- korekta lakieru

- powłoka ceramiczną Fireball Dok Do na całej powierzchni lakieru.

- powłoka ceramiczno-teflonowa Fireball Talon na felgach, zaciskach i końcówkach wydechu

- powłoka hydrofobowa elementach komory silnika

- woskowanie wnęk drzwiowych

- powłoka hydrofobowa na szybach

powłoka z dodatkiem tlenkiem krzemu na skórach

 

Etap 2

- korekta lakieru

- folia ochronna LLumar Platinum

- zderzak przedni

- maska

- błotniki

- przednie reflektory

- drzwi

- klamki

- lusterka

- progi

- tylna ćwiartka

- dach

- klapa bagażnika

- tylny zderzak

- tylne reflektory

progi wejściowe w matowej folii LLumar 

 

Etap 3

- folia ochronna na przedniej szybie Bray Windshield Skin Plus

DANE

KONTAKTOWE