Jest białe, jest wielkie i jest zabezpieczone. Fabrycznie nowe BMW X7 otrzymało od nas samoregenerującą folię ochronną ppf Llumar Valor na froncie auta i powłokę ceramiczną Fireball Butterfly Graphen na reszcie pojazdu.
BMW M3 Competition w szyjoskrętnym zielonym lakierze Isle of Man odwiedziło nas na zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną Fireball Butterfly, zabezpieczenie samoregenerującą folią ppf części elementów zewnętrznych, zabezpieczenie folią ppf tyłu foteli M Carbon, pokrycie felg powłoką ceramiczno-teflonową Fireball Talon oraz na zabezpieczenie skórzanej tapicerki powłoką z dodatkiem tlenku krzemu.
Nie wiemy czy to jedyny na świecie Mercedes-Benz CL55 AMG Kompressor z 2003 roku oklejony w całości folią PPF. Wiemy natomiast, że daliśmy z siebie wszystko aby był najlepiej oklejonym C215 na świecie;)
Bentley Continental GT First Edition w czarnym niemetalicznym kolorze. Ten pojazd przyjechał pierwszy raz do nas w pierwszym tygodniu sprzedaży w 2018 roku, prosto z salonu. Na początku auto otrzymało najlepszą powłoką ceramiczną od Fireball,
Nowe Volvo XC-60 od razu po odbiorze z salonu, odwiedziło nas na zabezpieczenie lakieru. Wybór padł na najpopularniejszy zestaw, czyli folia ppf z samoregeneracją + powłoka ceramiczna.
Audi R8 RWD czyli wersja z napędem na tylną oś przyjechała do nas w krytej lawecie prosto z gdańskiego salonu Audi. Nasz Klient chciał aby od pierwszych kilometrów lakier auta był w pełni zabezpieczony, co więcej podwójnie zabezpieczony😎 Nie dość, że całe auto pokryliśmy folią LLumar Plati
Rok 2024 rozpoczynamy jednym z największych naszych ostatnich projektów. 𝗟𝗮𝗻𝗱 𝗥𝗼𝘃𝗲𝗿 𝗗𝗲𝗳𝗲𝗻𝗱𝗲𝗿 𝗶 𝘇𝗺𝗿𝗼𝘇̇𝗲𝗻𝗶𝗲 𝗹𝗮𝗸𝗶𝗲𝗿𝘂 𝘀𝗮𝘁𝘆𝗻𝗼𝘄𝗮̨ 𝗳𝗼𝗹𝗶𝗮̨ 𝗽𝗽𝗳 𝗟𝗹𝘂𝗺𝗮𝗿 + klasyczna błyszcząca ppf Llumar Valor na czarnych elementach.
Mini Cooper SE - czyli w pełni elektryczne Mini zawitało w nasze progi na najpopularniejsze zabezpieczenie lakieru, czyli: front auta w folii ppf Llumar Valor i reszta pojazdu w powłoce ceramicznej Fireball Butterfly.
Land Rover Range Rover Westminster z 2011 roku przyjechał do nas na gruntowne odświeżenie. Z zewnątrz wykonaliśmy korektę lakieru, usuwając mikrorysy i jednocześnie wyprowadzając maksymalny połysk poprzez polerowanie.
Fabrycznie nowy Hyundai Tucson przyjechał do nas, na nasze najpopularniejsze zabezpieczenie lakieru: Front auta - folia ochronna ppf Llumar Valor z samoregeneracją / matowa folia Llumar Mat (doły zderzaka)
Ferrari 812 Superfast w unikatowej specyfikacji przyjechało do nas na zabezpieczenie absolutne matowego lakieru...
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio przyjechało do nas na wymianę folii na przednim zderzaku.
Bentley Bentayga w czarnym niemetalicznym lakierze (tzw. czarny uni) przyjechał do nas praktycznie prosto z salonu. Niestety status nowy nie oznaczał idealny, a ten egzemplarz był tego idealnym przykładem. Piękno tego czarnego jak smoła lakieru, który niczego nie wybacza przyćmiewała cała masa hologramów, czyli śladów po nieudolnym polerowaniu. Kto tak nabroił, tego nie wiemy dokładnie, ale śledztwo doprowadziło nas do etapu fabryka-salon;)
Nasza najnowsza realizacja to Porsche 911 Carrera 4 GTS, które w całości zabezpieczyliśmy topową folią ochronną ppf Llumar Valor.
Jest takie auto które pomimo wielu lat na rynku świetnie się prezentuje. Nie wypada nawet powiedzieć o nim, że świetnie się starzeje, ono porostu dojrzewa. Mowa tu oczywiście o poniższym 𝗩𝗼𝗹𝘃𝗼
Jednym z najczęstszych modeli w którym lakier zabezpieczaliśmy przez ostatnie lata folią ppf było BMW serii 5 siódmej generacji...
Z ogromną dumą prezentujemy najrzadsze auto jakie było u nas do tej pory
Skoda Superb otrzymała ceramiczną ochronę lakier w postaci Fireball Butterfly 9H. Dodatkowo dołożyliśmy warstwę powłoki stricte hydrofobowej Fireball Typhoon.
Najnowsze wcielenie Mercedesa Klasy-C zawitało na naszą najpopularniejszą opcję zabezpieczenia lakieru, czyli: przód auta + miejsca newralgiczne w folii ochronnej ppf Llumar Valor oraz resztę auta w powłoce ceramicznej Fireball Butterfly.
Tym razem nasza realizacja z zabezpieczenia lakieru ochronną folią ppf odbyła się na wyjeździe u Klienta. Podwyższona z dodatkową zabudową Toyota Hilux urosła tak bardzo
Lexus NX w pięknym kolorze Terrane Khaki, przyjechał do nas prosto z salonu na zabezpieczenie frontu folią ochronną Llumar Valor...
BMW M4 Competition Coupé w zjawiskowym lakierze Sao Paulo Yellow odwiedziło nas na maksymalne zabezpieczenie lakieru folią ochronną ppf Llumar Valor.
Kolejne Porsche 911 (992) tym raz w wersji Carrera T odwiedziło nas w celu zabezpieczenia frontu i miejsc newralgicznych folią ochronną ppf...
Pora wreszcie przerwać monopol aut😉 Przed wami podwójny projekt...
Skoda Octavia RS w kolorze „Czerń Crystal” przyjechała do nas na zabezpieczenie lakieru woskiem. Zanim jednak do tego doszło przygotowaliśmy lakier
Przed Państwem Toyota Yaris w całości oklejona przez nas bezbarwną folią ochronną Llumar Valor..
Lakier w prezentowanym Audi SQ7 w całości zabezpieczyliśmy folią ochronną Llumar. Tu nie było kompromisów, jeśli chodzi o ochronę lakieru.
Pozostajemy w tematyce kolorowych Fordów. W tym odcinku przed Państwem prawdziwy „łamacz szyj”, limonkowy Ford Mustang GT
Mercedes-Benz Klasa S. Najnowsze wcielenie legendarnej limuzyny przyjechało do nas zabezpieczenie frontu folią ochronną Llumar oraz pokrycie pozostałej części pojazdu powłoką ceramiczną Fireball Butterfly wraz z dodatkową warstwą powłoki hydrofobowej Fireball Typhoon. Dodatkowo zabezpieczyliśmy środkowy tunel folią ochronną - czarne błyszczące elementy, aż prosiły się o ochronę. Przewygodne fotele skórzane otrzymały zabezpieczenie przeciw przedwczesnemu brudzeniu się i dodatkowo użyta powłoka przesunęła granicę przetarć rantów np. foteli. Dziękujemy naszemu stałemu Klientowi za zaufanie. Jeśli chcesz aby lakier Twojego auta otrzymał zabezpieczenie lakieru, czy to w formie powłoki ceramicznej, folii ochronnej lub hybrydy obu rozwiązań to skontaktuj się z nami. Dobierzemy idealny pakiet dla Twoich potrzeb.
Co jest lepsze od jednego Audi A4? Dwa Audi A4;) Niebieskie Audi A4 przyjechało również prosto z salonu na zabezpieczenie lakieru.
BMW X5 odwiedziło nas prosto z salonu na zabezpieczenie frontu auta folią ochronną. Wybór padł na topową folię z samoregeneracją: Llumar Valor. W porównaniu z Llumar Platinum, Valor posiada wzmocnione właściwości hydrofobowe oraz szybsze zabliźnianie rys. Dodatkowym atutem jest maksymalny połysk i co przydaje się przy aplikacji i późniejszym użytkowaniu - wzmocniony klej, dzięki któremu możemy zawinąć folię w miejsca do tej pory niedostępne. Poprzednie auto naszego stałego Klienta również zabezpieczyliśmy folią Llumar. Był to rok 2018, a pacjentem było Volvo XC90. Po czterech latach zero odprysków, zero wypiaskowania - stan zbliżony do auta nowego. Inwestycja w folię opłaciła się, sprzedaż szwedzkiego SUVa zajęła chwilę, drugiego w takim stanie ciężko było znaleźć:) Transparentną folią ochronną Llumar Walor zabezpieczyliśmy: - przedni zderzak - reflektory przednie - maska - błotniki - słupki A - nadszybie - słupki B piano black - wnęki klamek - lusterka - próg bagażnika Na czas usługi udostępniliśmy bezpłatne auto zastępcze Volkswagen Golf mk8. ___________________ Showcar Detailing - akredytowane studio LLumar & Fireball / certyfikowane studio Bray 🏢 Gdynia, Hutnicza 47 📞 506-698-699
Przyznajcie sami, że Alfa Romeo Gulia to piękne auto. Urokliwa Włoszka została dostarczona do nas prosto z salonu Auto-Mobil Premium (Gdynia, ul. Wielkopolska 241). Naszym zadaniem było zabezpieczyć lakier oraz przednią szybę przed odbiorem auta. Opcji ochrony lakieru jest wiele. W tym przypadku pomogliśmy wybrać właścicielowi Gulii następujący wariant: - Folię ochronną ppf z samoregeneracją Llumar Platinum na front auta + miejsca newralgiczne. - Pozostałe panele auta pokryte powłoką ceramiczną Fireball Butterfly + Typhoon. - Ochrona przedniej szyby folią Stek DYNOflex. Zabezpieczyliśmy już kilka Gulii i posiadamy bardzo zmodyfikowane szablony (zresztą nie tylko w przypadku Gulii). Dzięki temu możemy zawinąć folie w wielu niestandardowych miejscach. Jeśli i Ty chcesz cieszyć się swoim autem jak nowym przez wiele lat, daj znać, a na pewno znajdziemy rozwiązanie. Zapraszamy do galerii, buon appetito.
Klienci często pytają czy w obecnej porze roku warto zabezpieczać lakier swojego nowego auta. Oczywiście, że tak – nie ma lepszego i gorszego momentu w roku na ten zabieg. Blask powłoki ceramicznej nie jest przecież na jeden sezon. Przy regularnym myciu dochodzi do kilku lat. W tym przypadku było troszkę inaczej, gdyż nasz świadomy Klient od razu po odbiorze Audi Q5 Sportback od 𝗖𝗮𝗿 𝗟𝗲𝗮𝘀𝗲 𝗣𝗼𝗹𝘀𝗸𝗮 przyjechał na zabezpieczenie lakieru. Zanim to jednak nastąpiło, wykonaliśmy korektę lakieru by usunąć mikrorysy i wydobyć blask gotowy na przyjęcie płynnego szkła. Wybór padł na Fireball Butterfly z dodatkową warstwą hydrofobową Fireball Typhoon. Dodatkowo zmieniliśmy emblematy na oryginalne czarne oraz usunęliśmy oznaczenie modelowe. Zabezpieczenie ceramiczne lakieru to oprócz głębi blasku, także łatwość mycia i mniejsze przywieranie brudu. Oczywiście to nie jest tak, że samochód nie będzie się brudził. Będzie, ale wolniej i mniej dzięki samooczyszczeniu lakieru np. podczas deszczu. Dowód na to postaramy się pokazać w następnym poście. Stay tuned. Jeśli chcesz aby lakier Twojego auta otrzymał zabezpieczenie lakieru, czy to w formie powłoki ceramicznej, folii ochronnej lub hybrydy obu rozwiązań to skontaktuj się z nami. Dobierzemy idealny pakiet dla Twoich potrzeb.
Fabrycznie nowe Audi A4 45 TFSI przyjechało do nas na ceramiczne zabezpieczenie lakieru. Wybór padł na najpopularniejszy zestaw powłok w naszym menu, czyli Fireball Butterfly + Typhoon.
Mechaniczna pomarańcza Ford Focus ST przyjechał do nas ochronę lakieru folią samoregenerującą LLumar Platinum.
6981 km i 970 metrów. Dokładnie taką drogę musiał przebyć w transporcie nasz bohater. Prosto z fabryki Forda Flat Rock Assembly w stanie Michigan został wysłany do gdyńskiego dealera Forda Euro-Car,